پیام محکومیت اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)

پویش ملی نذر امام
10ام آبان 1399
فرارسیدن هفته وحدت گرامی باد
10ام آبان 1399

شهردار و شورای اسلامی شهر زاینده رود در پیامی، مواضع اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه و اهانت اخیر به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند?

? به گزارش واحد بسیج و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زاینده رود، در متن این پیام آمده است:♻️

? امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ “تحریم کالاهای فرانسوی” در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کنند.?
?اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.
نام مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) برای همه مسلمانان نه تنها یک نام بلکه یک مسیر، چراغ هدایت و منبع الهام الهی است.?
?قرنها است که مسلمانان جهان از نور هدایت این‌ منبع پرفروغ جهان بهره مند می شوند و مهربانی، رافت، بخشندگی و عطوفت را به دیگر مردمان جهان هدیه می کنند اما متاسفانه انسانهای تاریک ذهن و کوردل نمی توانند این نور رحمانی را به خوبی درک کنند و گهگاه با انگیزه های مختلف سیاسی، این نورانیت معنوی را به زعم خود مورد هجمه قرار می دهند اما زهی خیال باطل که نور حقانیت اسلام در پرتو درخشان نام مقدس پیامبر گرامی مسلمانان همواره خواهد تابید و درخشید.?
?این بار نیز دست جنایتکاران تاریخ از آستین یک نشریه معلوم الحال فرانسوی به در آمد و جسارتی نمود که نشان از عمق کینه و عداوت جهان غرب با آرمانهای اصیل اسلامی می دهد و همانطور که مقام معظم رهبری‌ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: “گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ی فرانسوی در اهانت به چهره‌ نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم(صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت.”?
?اینجانبان هم راستا با موج حق طلبانه مسلمانان ایران و جهان جسارت بزدلانه این هتاکان را محکوم نموده و یقین دارم که دیر یا زود این شرارت افکنان به سزای اعمال پلید، ضدانسانی و خصمانه خود خواهند رسید?

?ابوالفضل توکلی شهردار زاینده رود
?شورای اسلامی شهر زاینده رود
?پایگاه بسیج شهید برونسی
شهرداری زاینده رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *