مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی)؛ راه ما راه امام خمینی(ره) است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد.

در جریان هجدهمین سفر شهرستانی دکتر سید رضا مرتضوی استاندار محترم اصفهان، شورای اداری مشترک استان عصر روز پنجشنبه ۱۱ خرداد در شهرستان لنجان برگزار شد.
16ام خرداد 1402
حضور شهردار و مدیران شهرداری زاینده رود در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (رحمت اله علیه) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در محل گلزار پر نور شهدای زرین شهر
16ام خرداد 1402

۱۴ خرداد یادآور شخصيتی بزرگ و تاریخ ساز  است، کسی که با دستان خالی و با تکیه بر ایمان و اراده مردم، طومار طاغوت را پیچید تا در جهانی سراسر مادی آیه شریفه « یدُاللهُ فوقِ ایدِیهم» را به زیباترین شکل ممکن تفسیر نماید. سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران صدیق ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم مردم شریف ایران و مردم ولایتمدار شهر زاینده رود تسلیت و تعزیت عرض­ می نماییم. در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل ها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *