فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری فرصتی مناسب برای تقدیر از تلاش و فعالیت‌های خدمتگزاران مردم در بخش های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی است. شهرداری ها و دهیاری ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف در راستای رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند بر این اساس شایسته تشکر و قدردانی می باشند. اینجانبان ضمن تبریک این روز ارزشمند، از تلاش و خدمات کارکنان شهرداری ها به ویژه شهردار محترم جناب آقای مهندس محمودی و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری زاینده رود تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه خدمتگزاران و فعالان این عرصه مسئلت داریم و امیدواریم که همه دستگاهها همچون گذشته، جهت تسریع و کیفیت بخشیدن به خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی با شهرداری و کارکنان تلاشگر آن، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا با اعتماد سازی و جلب مشارکتهای عمومی در مسیر پیشرفت و توسعه گام های موثرتری برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زاينده رود، با توجه به نامه مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در خصوص ایمن سازی پارک ها و معابر سطح شهر، جلسه ای پیرامون موضوع مذکور با حضور مهندس محمودی شهردار زاینده رود، معاونت شهرداری، مسؤل خدمات شهری و آتش نشانی و عوامل اجرایی شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید و در پایان جلسه کلیه مصوبات جهت اجرا به مسؤلین مرتبط ابلاغ گردید.
30ام تیر 1403
همزمان با ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، با حضور نماینده محترم مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر پولادی و اعضای شورای اسلامی شهر، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مهندس محمودی شهردار زاینده رود و پرسنل شهرداری تجلیل شد.
30ام تیر 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *